- Talian. Oddaný Dolce & Gabbana. Pánska vôňa bola vydaná v novej verzii: zmenila sa na šedý odev a dostala zodpovedajúce meno Grey. Čo môžete očakávať? Značkové akordy pre klasickú verziu tabaku, kardamónu a grapefruitu. A s novými prísadami z levandule a ambrusu.
- Francúzka s japonskými koreňmi. Ženská vôňa Kenzo World sa rozhodla dobiť dievčenské srdcia. Nové vydanie Intense vonia sladko – nie ako croissanty, ale čierna slivka a vanilka. Ovocná vôňa prvej triedy však nie je jediným prekvapením, ktoré vás čaká. Obsahuje tiež pivonku a jazmín.
- Francúz, ktorý mal v Prahe romantický víkend. Parfum číslo 11 značky Eutopia. Napriek „utopickému“ názvu vyjadruje drevenú atmosféru mesta viac než realisticky. Parfum vôňa s vôňou levandule, ľalie, ruže a cédru Vás dostane.
- Predstavujeme Vám tiež novinku z parížskeho domu Louis Vuitton. Nová ženská vôňa s názvom Attrape-Rêves, v preklade – „snack catcher“. Títo duchovia, ako talizman, odháňajú zlé myšlienky a priťahujú magické vízie. Kvapka lektvaru z afrického kakaa, ruže, lychee a bergamotu na zápästí z Vás spravia neodolateľnú kráľovnu.
- Mužská vôňa Wood Essenve, Bvlgari. Kompozícia prináša vôňu storočného stromu, ktorý dáva nádych čerstvého vzduchu. Koruna vonia ako mandarínka a koriander, základ je s cyprusom a vetiverom a korene s céderom a jantárom.
- Hosť z Benátok. Vôňa Rosso I. vstúpila do prvej zbierky značky Valmont, – Storie Veneziane. Z piatich riadkových skladieb sa nám páčila verzia s arómou ruže a ružového korenia. Pre úplné ponorenie sa do tohto skvostu je fľaša ozdobená benátskou maskou z červeného Murano skla.
Každá žena má tajomstvo, osobného maskota, oblečeného do sklenenej fľaše. Samozrejme, je to parfum. Zloženie parfumu, ktoré dopĺňa alebo vytvára obraz ženy a zanecháva závoj vzrušujúcej a fascinujúcej vône. V arzenáli ženy sú vždy k dispozícii aspoň niekoľko obľúbených a overených vôní pre každú situáciu – kanceláriu, stretnutie s priateľmi alebo romantický večer.